وب نوشته های من

می نویسم برای ثبت لحظه های زشت و زیبایم...دوست داشتی بخون !

وب نوشته های من

می نویسم برای ثبت لحظه های زشت و زیبایم...دوست داشتی بخون !

تولدت مبارک عزیزم!

۲۲ سال پیش تویه یه همچین روزی خواهر خوشگل من بر دیده ی ما منت نهاد و با کلی ناز و منت کشی دنیا اومد(شوخی میکنم.بچه خوبیه!)خدایا مرسی که خواهره به این خوبی و یه فرشته ی زمینی به من دادی.

امروز روزه خیلی بدی بود .خیلی به من سخت گذشت.ولی تولده خواهره گلم و محبت دیگران منو دوباره سر کیف اورد.از صبح تا بعد از ظهر تو برزخ بودم.ولی حالا تو اوج بهشتم.روزم بد شروع شد ولی داره قشنگ تموم میشه.امیدوارم شما هم مثله من شاد باشید!

تولد خواهره خوشگلم مبارک!

ازادی!!!!

ازادی یعنی چی؟

به نظره من که یعنی خلاص شدن از بنده امتحانات.واااااااااااااااااای.چه خوب.امروز اخرین امتحان رو دادم.خیلی خوشحالم.راحت شدم.ولی اگه نمره هام هم خوب میشد دیگه خر کیف میشدم.زیاد امتحاناتمو خوب ندادم.میخوام ترم دوم جبران کنم.لطفا هر کدوم روش مناسبی برا درس خوندن دارید به منم بگید.دیگه از تنبل بازی خسته شدم.میخوام بخونم.برام دعا کنید...

راستی بابته غیبت هام که خیلی طولانی میشن عذر میخوام.از این به بعد سعی میکنم اینجوری نشه..از والپیپر ها خوشتون اومد؟در رابطه به هر موضوعی که خواستید بگید تا براتون بذارم.امیدوارم خوشتون بیاد!

حرف دیگه ای نیست.

موفق باشید...

راستی از این که تو این مدت غیبتم تنهام نذاشتید و بازم بهم سر می زدید ممنونم!