وب نوشته های من

می نویسم برای ثبت لحظه های زشت و زیبایم...دوست داشتی بخون !

وب نوشته های من

می نویسم برای ثبت لحظه های زشت و زیبایم...دوست داشتی بخون !

سوتی!!!

امروز نمیدونین چی شد...

از طرف آموزش پرورش یه مشت برگه نظر خواهی از دانش آموزان آورده بودن مدرسمون.چنتاش هم اومد تو کلاس ما.یکیش هم رسید دست من ! داشتیم با بچه ها پر می کردیم که رسید به این گزینه : وضعیت کادر مدیریت (شخص مدیر!) ... بچه ها پرسیدن چی می خواین بزنین؟ من و چند نفر دیگه (تقریبا هممون با هم) داد زدیم گفتیم بــ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ــــــــــــــــــــــــــــــد!!!!

یهو صدای در اومد!!! هممون سر بلند کردیم دیدیم خانم مدیــــر هستــــــــــن !!!!!!!

اتفاقا چون من روبه رو در بودم بیشتر از همه توجهش رو جلب کرده بودم ... صدام هم که دیگه نه که خیلی کوتاهه خیلی کم جلب توجه می کنه !

خلاصه همه ی بچه ها از خجالت زدن زیر خنده.اول که اصلا همه شکه شده بودن ولی بعد یهو هم بچه ها هم مدیرمون با هم زدن زیر خنده... بعد نمی دونم چرا مدیرمون صاف تو چشه من نگاه می کرد حرف می زد انگار تمام اون صداها فقط تو گلوی من خلاصه می شد...خلاصه نگام کرد گفت افرین دخترای بالغ و ارشد مدرسمون...آفریــــــــــــــــن!!!

بعد هم که رفت از تو پنجره نگام کرد و یه لبخند مرموز زد و سرش رو تکون داد و دیگه هم تشریف مبارک رو برد !!!

یه خطر گنده از سرمون گذشت...البته هنوز هم زیاد معلوم نیست که گذشته باشه کاملا !!!

پ.ن ۱:باید از کسایی که بابت قالبم و مکه بهم تبریک گفتن تشکر کنم و به اونایی که گفتن قالبم جواد بگم که اولا هر دلی یه نگاری می پسنده ! دومآ خیلی بی سلیقه تشریف دارین و خودتون جوادین !!!

پ.ن۲:افراد علاقه مند به نجوم به اگهی زیر توجه کنند:

به مناسبت روز جهانی نجوم گروه نجوم پژوهش سرای دانش اموزی شهید خوشبخت برگزار می کند

سومین همایش نجوم در استان بوشهر

ـ رصد اجرام اسمانی.عرضه محصولات نجومی.پخش فیلم

ـ طراحی کاریکاتورهای نجومی. تشریح خسوف و کسوف

ـ آشنایی با ابزار نجومی.شبیه سازی برخورد شهاب سنگ ها

ـ محاسبه ی سن و وزن مراجعه کنندگان بر اساس گرانش سیارات

و با حضور اساتید محترم و بزرگان علم نجوم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

زمان:جمعه ۳۱ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱۸ الی ۲۳

مکان:خیابان ساحلی بالاتر از درب پایگاه هوایی.زمین والیبال ساحلی

 

من که حتما می رم... شما هم میاین؟

نظرات 8 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 30 فروردین 1386 ساعت 17:55 http://mohammad.gashmardi.com/

سلامون علیک !

فروغ پنج‌شنبه 30 فروردین 1386 ساعت 19:37 http://www.good-girls.blogfa.com

سلاممممممممممممم
اوللللللللللللللللل

فرزاد پنج‌شنبه 30 فروردین 1386 ساعت 19:46 http://farzadda.com

مدیر تون هیچ غلطی نمی کنه ! قالب وبلاگت هم بد نیست ، هیچ جمب خودت نکن

آیلین پنج‌شنبه 30 فروردین 1386 ساعت 23:47 http://www.ashkvalabkhand.blogfa.com

خدا بهت رحم کرده پس:دی
حالا بد زدی یا خوب؟

حضرت عشق --** روزبه **-- شنبه 1 اردیبهشت 1386 ساعت 00:23 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

سسسسسسسسسسسس

حضرت عشق --** روزبه **-- شنبه 1 اردیبهشت 1386 ساعت 17:15 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

س
ل
ا
م
-----------
خوبی نرگس خانم ؟
امیدوارم که خوب باشه
اصلا حتی فکرشئو نمی کردم که این قدر از حرفم ناراحت بشی که حتی بیای تو پستت جوابم بدی....
اولا منظور منو کالا برعکس گرفتی
بذار برات توضیح بدم
این قالبی که داری یکی از قشنگترین قالب هایی ست که دیدم ولی می دونی چرا گفتم جواد ؟
واسه اینکه خیلی این قالب رو دیگه دارن و واسه تو و و اسه ی وب لاگ تو فکر کنم مناسب نباشه که قالبی رو داشته باشی که همه دارن
این بود منظورم وگرنه خیلی قالب قشنگی هم هست تازه دلم هم بخواد....!!!
به هر حال این بود منظورم بد نگیر خانومی....
و اما نکته ی بعد :
در مورد قالب قبلیت
آره همون قالب رو می گم اون قالب درسته که فقط یه خورده با رنگ هاش کار کرده بودی ولی واقعا قشنگ و جاب در اومده بود
می دونی دلیل بعدی قشنگیش چی بود ؟ واسه این بود که فقط مختص وبلاگ خودت بود و فقط مال خودت بود ! به نظر من این خیلی قشنگتره....-------
پس سلیقه ی من هم مثل تویه خانومی این قالب خیالی خیلی هم قشنگه
به هر صورت من فقط یه بازدید کنندم واسه تو و همیشه هم می یام و کاری ندارم به این حرفا ندارم
به هر حال امیدوارم که از حرفام ناراحت نشده باشی من تنها نظر خودم رو گفتم این تو هستی که صاحبی و من هیچ کاره
بازم میگم اگه حرفی زدم که ناراحت شدی معذرت
قربانت
امیدوارم دوستی مون تحت تاثیر این حرفا قرار نگیره
موفق باشی
فعلا....
------ یا حق ! ---------

نجمه یکشنبه 2 اردیبهشت 1386 ساعت 00:56 http://www.daneshjoye-badbakht.blogfa.com/

سلام نرگس جون اگه بدونی چند بار اومدم نظر بذارم نشده. دیگه ببخشید اگه دیر شد.
منم از این سوتیا یه چند باری دادم.اینقده خجالت کشیدم که نگو.آخه همه ی دبیرا فکر می کردن من دختر آرومیم.گول قیافمو خورده بودنD:((:

سید وحید حسینی دوشنبه 24 اردیبهشت 1386 ساعت 22:26 http://culture.mihanblog.com

نرگس خانوم لینک شما در لینک باکس (وبلاگ های برگزیده استان بوشهر ) ادد شد

اگه خواستید جاشو عوض کنید بگید تا راهنماییتون کنم

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد