وب نوشته های من

می نویسم برای ثبت لحظه های زشت و زیبایم...دوست داشتی بخون !

وب نوشته های من

می نویسم برای ثبت لحظه های زشت و زیبایم...دوست داشتی بخون !

هی روزگار...

صبح دوباره نشستم کلی تایپ کردم ولی بازم پرید !

بالاخره دریا هم رفتم...اونم ۲ بار ولی حوصله ی تعریف کردن جزییات رو ندارم ... چون امید ندارم که اینا هم پاک نشن !

امروز بعد از ظهر کلاس آموزشی حج داشتم ... خیلی خوب بود . روحانی ای که اومده بود برامون توضیح می داد خیلی آدم باحال و امروزی ای بود . خیلی ازش خوشم اومد.پسرا هم که طبق معمول شیطون و غیر قابل کنترل بودن و در حال خود نمایی بودن !

موقعی که روحانیمون می خواست طواف کردن رو یادمون بده یه ماکت کعبه گذاشتن وسط بعد اون به صورت نمادین دورش طواف داد ... بعد یهو وسط طواف خودشو انداخت رو کعبه و شروع کرد دست مالیدن و بوسیدن بعد بعدش صاف شد گفت دیدین چی کار کردم؟ تو حین طواف دادن نباید این کارو بکنین وگرنه طوافتون باطل می شه و باید از اول شروع کنین ... ولی هیچ کس گوش نمی داد همه داشتن از خنده ریسه می رفتن !

یه جا دیگه هم پسرا خیلی خوشمزگی می کردن ! بعد بهشون گفت شما که اینقدر نطقتون گویاست بیاین طواف بدین ببینم طوافتون چطوره ؟ بعد همه خودشونو کشیدن عقب . اونم نامردی نکرد یه مشت سوسولشو جمع کرد آورد ! گفت پشت سر من طواف بدین . اینا هم رفتن تو قیافه . سرشونو گرفتن بالا و شروع کردن مسخره ای طواف رفتن . بعد همشون پاشون زیر تای قالی گیر کرد و با پوز خوردن زمین ! :دی خیلی حال کردم ...

باورتون نمی شه پسرا یه مشت بچه سوسول بودن ... نمیدونم حدفشون از مکه اومدن چیه ؟! شاید تو دلشون یه چیز دیگه می گذره ! خدا می دونه !

دارم خدا خدا می کنم که پستم پاک نشه !

۲ شنبه باید برم واکسن خروج از کشور بزنم ...

از فرودگاه شیراز حرکت می کنیم... نمی دونم چه دلدردیه ! پسرا از بوشهر می پرن ولی دخترا از شیراز ! به نظر شما چرا ؟ گمان نمی کنید که بسی کُم پیچه دارند ؟! 

لعنت به این شانس !

نشستم یه طومار نوشتم این موس مسخره سر خود یه کلیک کرد همش پاک شد !

دیگه نمی نویسم ...

مصرف سیگار خطر جدی !!!

طرز ترک دادن شوهر سیگاری 100 درصد عملی :

از زبان خانومی که شوهرشو ترک داده : من بعد از خوندن صحبت های معاون سلامت تصمیم به وادار کردن شوهرم به ترک سیگار کردم و بسرعت برگه ای برداشتم و مطالب زیر رو در اون نوشتم و به در یخچال چسبوندم.
از امروز تصمیم گرفتم تو رو به ترک سیگار وادار کنم و به همین خاطر قوانین زیر از همین الآن در خانه لازم الاجرا می باشد:

-
قانون شماره 1: هر روزی که لباس هات بوی سیگار بده به یکی از مجازات های زیر (البته به انتخاب خودت) محکوم می شی:
1- شستن ظرفهای ناهار و شام
2- خوردن هفت هشت ضربه ملاقه به سرت
3- دعوت مامانم اینا و داداشم اینا برای صرف ناهار(که به احتمال 99 درصد برای صرف شام هم می مونن!)
تبصره: البته مورد شماره 1 انحرافیه و نمی تونی اون رو انتخاب کنی، چون تو این کار رو نه به عنوان مجازات بلکه به این خاطر که وظیفه اته هر روز انجام می دی!!
 

- قانون شماره 2: اگه توی جیبت کبریت یا سیگار پیدا کنم، یکی از چهار عمل زیر رو باز هم به انتخاب خودت عملی می کنم:
1- قهر می کنم می رم خونه مامانم اینا و بعد ده روز و پس از یه عالمه منت کشی برمی گردم خونه.
2- یک گردنبند، دستبند، النگو و یا یک مورد مشابه اینا به انتخاب خودم باید برام بخری!!
3- خودت بگو با ملاقه بزنم یا کفگیر؟!
4- با همون کبریت و به کمک مقداری مواد آتش زا تنبیهت می کنم.

تبصره: خودت می دونی من از این سوسول بازیا خوشم نمی آد پس گزینه اول منتفیه، دیگه هم حوصله زدن با ملاقه تو سرت رو ندارم، چون همه ملاقه ها و کفگیرام کج و کنجول شدن و دیگه حیفم می آد وسایل آشپزخونه رو خراب کنم، گزینه آخری هم وجدانی خیلی خشونت داره و به علت این که بچه مون هفت سالشه و دیدن این صحنه ها برای بچه های زیر 12 سال مناسب نیست این گزینه رو هم نمی تونی انتخاب کنی، پس فقط می مونه گزینه دوم ...!!
 

- قانون شماره 3: در صورتی که یقین حاصل کنم سیگار رو ترک کردی، می تونی یکی از موارد زیر رو به عنوان جایزه انتخاب کنی:
1- به مدت 24 ساعت از شستن ظرف، لباس و... هرگونه انجام کار در خانه معاف باشی.
2- به عنوان تلافی این چند سال و چند هزار ضربه ملاقه، تو هم یک بار با ملاقه بزنی تو سرم!
تبصره: گزینه اول الکیه و نمی تونی انتخابش کنی، چون می ترسم بد عادت بشی و تنبل و تن پرور بار بیآی!!
اگه هم جرأت داری گزینه دوم رو انتخاب کن!!
"با تشکر، همسر مهربان و دلسوزت"
- بازم همون خانومه: شوهرم بعد یک هفته به این نتیجه رسید به نفعشه سیگار رو ترک کنه! (چون با سر بانداژ شده باید از خونه بیرون می رفت و جیبش شده بود پر چک برگشتی)
یک کلمه حرف جدی: جالبه بدونید طی این چند دقیقه ای که شما این مطلب رو می خوندید ۱ نفر در کشورمون به خاطر مصرف سیگار و عوارضش فوت کرده... چون بنا به گفته ی معاون سلامت وزارت بهداشت متأسفانه در هر دو دقیقه و نیم؛ یک ایرانی بر اثر مصرف سیگار و عوارضش فوت می کنه ...