وب نوشته های من

می نویسم برای ثبت لحظه های زشت و زیبایم...دوست داشتی بخون !

وب نوشته های من

می نویسم برای ثبت لحظه های زشت و زیبایم...دوست داشتی بخون !

زبان !

خیلی غمگینم ! خیلی خوشحالم !

تو امتحان تو یکی از سوال ها که کلمات به هم ریخته بود و باید مرتب می کردیم من کلمه ی tired رو tried دیدم...خیلی غصه دارم.به خاطر همین کل جمله رو اشتباه نوشتم. یکی از معلم زبان ها سر جلسه بود. من به مراقب کناریم گفتم می شه ازشون سوال کنین که این سوال مشکل داره یا نه؟ بعد رفت به معلمه گفت. وقتی داشتن حرف می زدن نزدیک من بودن .هم یکم صداشون رو می شنیدم هم می تونستم لب خونی کنم ! خلاصه معلمه گفت که آره این سوال ایراد داره و فاعل جمله حذف شده. باید راهنماییشون کنم. به مدیرمون گفت توضیح بدم ؟ مدیر گفت نه توضیح ممنوع !

منم با توجه به گفته ی این خانم برای خودم فاعل تراشیدم و یه جمله ی درست اما بدون ارتباط با سوال نوشتم ! یک نمره هم داشت  . از امتحان که اومدم بیرون معلم خودمون رو دیدم . گفت سوال ها چطور بود ؟ گفتم خوب بود فقط یکیش اشتباه بود ! گفت کو؟ ببینم . نشونش دادم .بعد اون گفت که تو این کلمه رو اشتباهی دیدی.ولی کلا این جمله یه of کم داره ! گفت احتمالا معلم ها روش اعتراض می کنن و نمرش بخش می شه رو بقیه سوال ها !

من کلی دلم خوش شد . ولی وقتی اومدم خونه و سوال ها رو نشون بابام دادم معلوم شد سوال ها هیچ ایرادی نداشته ! ایراد از معلم هامون بوده ! بعد که بابام گفت متوجه شدم که اگه اون کلمه رو درست دیده بودم جمله خیلی آسون بوده. به خاطر همین خیلی ناراحتم . یک نمره ازم کم می شه که تقسیم به ۲ که بشه میشه نیم نمره . می شم ۵/۱۹ ...

این سوال بود .این کلمات باید مرتب می شدن :

dishes - Mina - tired - washing - made - dirty

جمله ی مرتب شده هم این می شد :  . Washing dirty dishes made Mina tired

حالا خوشحالم چون :

۱.قضیه مکه رفتنم معلوم شد. گفتن ۲۶ تیر می ریم... ۲۰۰ هزار تومنش رو هم وام می دن...

۲. امروز بعد از ظهر قرار با بابام بریم جوجه طوطی بخریم.

بابام رفته بود تهران و قرار شد از اونجا برام یه جوجه طوطی یا یه جوجه کاسکو بیاره . مامانم دیروز که از سر کار اومد گفت بابات بهت زنگ نزده؟ گفتم چطور مگه؟ گفت هیچی همینطوری . بعد من اسرار کردم تا مامانم گفت هیچی بابات زنگ زده گفته یه جوجه کاسکو گیر آوردم ۲۵ هزار تومن !!!! بزرگش هم ۲۷۰ هزار تومن !!! اون جوجه تازه پر در آورده و با سرنگ بهش غذا می دن. گفته شاید بخرمش. منم بهش گفتم بخره برات . منو بگین مثل خر داشتم ذوق می کردم . اصلا باورم نمی شد . می گفتم مامان امکان نداره ها کاسکو هیچ کس این قیمت نمی ده. حتما مریضه . مامانم گفت نه سالمه فقط خیلی بچه است !

منم دویدم رفتم به بابام زنگ زدم گفتم بابا حتما بخرش خیلی قیمت خوبی گیرت اومده . حالا چه رنگی بود ؟  آبی یا توسی ؟ بابام گفت مگه قراره چه رنگی باشه همون رنگ طبیعی خودش دیگه سبز ! من گفتم سبز ؟!!! مگه کاسکو سبز هم هست ؟ بابام گفت دلت خوشه ها ! من گفتم جوجه طوطی ۲۵ ت نه جوجه کاسکو اون جوجش ۲۷۰ تومنه !

خلاصه منم گفتم خوب اگه این طوره نمی خواد بخری . همین جا که ارزون تره تازه بدبخت خفه هم نمیشه . چون بابام گفته بود باید بذارمش تو قسمت بار و امکان داره خفه بشه.

حالا دیگه قراره از همین جا بخریم . دعا کنین گیرم بیاد. وگرنه دق می کنم...

نظرات 16 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 7 خرداد 1386 ساعت 17:27 http://mohammad.gashmardi.com

مردم واسه تشدیدی ناراحت میشن . شما واسه ۱۹.۵ :دی !
.
عجب جوجه کاسکوی باحالی...از کجا اوردیش !

مریم خانومی دوشنبه 7 خرداد 1386 ساعت 17:55

سلام چه طوری ؟
ااااااااا بچه جان یه کم دقت !!!!!!
اکشال نداره بابا . بیخیال گربهههههههه .


هورااااا یه طوطی دیگه :ایکس !

ای ول پس رفتنی شدی و رفتنی به سمت مکه . پیشاپیش زیارت قبول خانومی .

هادی دوشنبه 7 خرداد 1386 ساعت 18:57 http://khalbos.blogfa.com

سلام
در مورد امتحانت چیزی ندارم بگم
اما خوش به حالت داری حاجی میشی .
مکه تو اوج گرما چه حالی میده .
راستی پرنده میخوایی بگیری حواست به بچه های محیط زیست باشه . پرنده های کم یاب نگه داشتن جریمه داره .جریمش هم سنگینه

ناکو دوشنبه 7 خرداد 1386 ساعت 20:46 http://mojtabaiyan.bushehr.ws

سلام .جالبه .موفق باشید

سعید دوشنبه 7 خرداد 1386 ساعت 22:52 http://n73gt2.blogfa.com

سلام نرگس خانم

منظورت قسمت چندومه

اگه قسمت ۳۱ رو میگی گذاشتم

باید تو آرشیو موضوعی جواهری در قصر رو انتخاب کنی

بعد همونجا قسمت ۳۱ رو ژیدا می کنی

اگه نه باید صبر کنی چهارشنبه پنجشنبه چون امتحان دارم؟

آیلین دوشنبه 7 خرداد 1386 ساعت 23:42 http://www.ashkvalabkhand.blogfa.com

این نیم نمره بیا خودم بهت میدم:دی
معلومه خیلی به پرنده علاقه داریا
یه طوطی خوشگل گیرت میاد مطمئن باش

عماد سه‌شنبه 8 خرداد 1386 ساعت 01:12 http://emadd.com

به بابات بگو بره از خیابون مولوی تهران بخره اونجا مرکز پرنده ها و حیواناته ... ارزون هم هست

مریم خانومی سه‌شنبه 8 خرداد 1386 ساعت 12:49

مبارکهههههههههههههههههههههههههههههههههه
خیلی خوشحالیدم

اسمش چیه ؟ طوطی جدیده دیگه جیگر

امین سه‌شنبه 8 خرداد 1386 ساعت 13:47 http://amin.gashmardi.com

ها منم می خوام کاسکو بخرم ولی نه ۲۵ تومنیش !!! حاجیه خانم اونجا رفتید سلام برسون بگو یه کاری کنه امین باز بیات هوس نشستن روی پله هایی حرم و دعوا برای بوسیدن حجرالاسود خفش کرده

تنها چهارشنبه 9 خرداد 1386 ساعت 19:58 http://boghzekhiss.blogfa.com

یادش بخیر دایی من یه کاسکو داشت که خیلی دوستش داشتم ، همیشه مشتاق رفتن به خونه دایی بودم فقط واسه کاسکو...تا دست میزدی شروع میکرد رقصیدن...سوت میزد...زیادی حرف میزد...اسم همه رو هم بلد بود...طوطی هم خوبه...کلی سرگرم کنندست...///چه سعادتی که داری میری مکه...خیلی دلم میخواد...تا خدا چی بخواد...موفق باشی

پسری با چشمان آبی پنج‌شنبه 10 خرداد 1386 ساعت 03:37 http://www.sasanik.mihanblog.com

سلام عزیز
احسنت به شما وبلاگ زیبایی با مطالب خوبی گذاشتی درود بر شما
موفق باشید
اگه خواستی بهم سری بزن
[گل][گل][گل][گل][بدرود]

فروغ پنج‌شنبه 10 خرداد 1386 ساعت 17:20 http://www.good-girls.blogfa.com

سلام
خوبی؟
آخی
من چقدر حال وکنم

بابک جمعه 11 خرداد 1386 ساعت 20:16

سوال کاملا درسته.عین جمله کتاب بود.

احسان شنبه 12 خرداد 1386 ساعت 19:47 http://www.sapina.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی منو میشناسی؟
گرچه اگه هم نشناسی هم زیاد عجیب نیست حدود ۱ سال و اندی از ماجرا میگذره.
وبلاگ قبلی من www.ehsan-tanha.blogsky.com
بود میخواستم بازم تبادل لینک کنیم اگه مایلی
البته توی بلاگ جدیدم
آدرسش اینه :
www.sapina.blogsky.com

سلام نرگس جوون
ممنون از حضورت
وبلاگ جالبی داری
راستی ممنون میشم اگه کمکم کنی که بتونم سمت چپ وبلاگمو سیاه کنم
دلت شاد

یک ناشناس چهارشنبه 23 خرداد 1386 ساعت 11:45 http://nightlight.blogsky.com

نرگس عزیز
سلام!خب راستش باید بگم که منم دقیقا همون اشتباه تورو مرتکب شدم فقط می تونم بگم بی خیال!:d
خب به هر حال
بابت وبلاگ فوق العاده ات تبریک می گم
دلت شاد
امضا:یک ناشناس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد