وب نوشته های من

می نویسم برای ثبت لحظه های زشت و زیبایم...دوست داشتی بخون !

وب نوشته های من

می نویسم برای ثبت لحظه های زشت و زیبایم...دوست داشتی بخون !

سه

باید فردا زنگ بزنم به سرگروهمون ببینم حرکت کیه ...

یا پس فرداست یا سه شنبه ...

دیگه همتون حلالم کنین . شاید این آخرین پستم باشه تا وقتی برگردم ...

گفتن موبایل دوربین دار نیارین و تا اونجایی که می تونین موبایل ساده بیارین و دوربین جدا بیارین ... من که بهم دوربین نمیدن چیکار کنم ؟ !    Crying 1  Blowing Nose 

مامانم می گه اگه دوربین ببری ازت میگیرن . میگم نمیگیرن ! میگه خوب گمش میکنی ! ازت می دزدن !

یکی که فبلا رفته لطفا بگه که ما نمیتونیم چیزای برقی مثه اتو و سشوار و این چیزا ببریم ؟ باید حتما تو پاسپورتمون بخوره ؟!

مامانم میگه اگه بخوای دوربین دیجیتال هم ببری باید بزنی تو پاست ! آره ؟!! Shock 5 

خلاصه کلی اعصابم خورده ... هنوز هیچیمو آماده نکردم . لباسامو نبستم . اصلا نمی دونم چی باید ببرم ! پاک گیــــــجم . . .
هنوز چادر هم نخریدم ! خیلی چیزا نخریدم امروز دیگه باید برم همشو بخرم ...

هنوز ارز (!) هم نگرفتم ! قرار بود لیستمونو بدن به بانک ملی که بریم بگیریم ولی تا به امروز ندادن ! بابام هم به صرافی ها اعتماد نداره میگه امکان داره پول تقلبی بدن ... !

خوب دیگه کم کم رفع زحمت کنیم ...

یادتون نره ها ! اگه بدی دیدین دیگه به بزرگواری خودتون ببخشین و حلال کنین ...

سعی میکنم یه بار دیگه قبل از رفتنم آپ کنم و باهاتون خدافظی کنم ولی اگه نکردم دیگه ببخشین ...

همتونو دوست دارم ... برای همتون هم دعا می کنم ... شما هم برای من دعا کنین ...

خوش باشین...

 




نظرات 10 + ارسال نظر
محمد شنبه 23 تیر 1386 ساعت 13:50 http://mohammad.gashmardi.com

دوربین رو که فکر نکنم مشکلی باشه !
.
خوش بگزره ... واسه ما هم دعا کن !

مریم خانومی شنبه 23 تیر 1386 ساعت 13:58 http://maryam-khanoomi.blogfa.com

سلام عزیزم
به سلامتی ایشالا
برام دعا یادن نره بکنی ها .
خیلی دعا کن . خیلی احتیاج دارم
ایشالا سفرت به خوبی و خوشی
ایشالا سفر بی خطر

دوربین موربین ؟ قبلنا اینطوری نبوده که . نمی دونم / یعنی جدیدا این شکلی شده ؟
مچیم والا .

مواظب خودت باش

قربونت برم

بوس بوس

عماد شنبه 23 تیر 1386 ساعت 14:43 http://emadd.com

۱ - اتفاقاً موبایل دوربین دار ببر کاری ندارن . ما که بودیم همه موبایلاشونو در آورده بودن و فیلم میگرفتن . اما به دوربین آلرژی دارن ! عربن دیگه خرن !
۲ - سشوار و اتو ببر مشکلی نیست . زمان ما تو گمرک اصلاً گیر ندادن . رابطشون هم خوب بود
۳ - تا میتونی کم حجم و خلوت برو اونجا چون برگشتنی کلی بار اضافه خواهی داشت !!
۴ - اونجا صبحونه و ناهار و شام کامل میدن . غذای مدینه آشغاله اما مکه حرف نداره !‌اینا هم آشپزخونه مرکزی‌دارن . یعنی‌ سازمان حج و زیارت ایران به کل زائرای ایرانی تو عربستان ، یه غذامیده .
۵ - تنهایی جایی‌نرو . جاهای پرت نرو . از من میشنوی حتی الامکان بازار نرو یا اگه میخوای بری ، یه بار یا دو بار اونم با مسئولتون بر . عربا شدیداً حیظ هستن و غیر قابل تحمل ! حتیسابقه دزدیدن زنای ایرانی‌هم دارن .
۶ - در مورد ارز هم زیاد حساسیت خرج نده . الان دیگه همه صرافیا دستگاه دارن و جلو خودت پولو چک میکنن . صرافی های بوشهر هم که آشنا هستن و جاشون ثابت پس خودشونو به خاطر چند دلار خراب نمی‌کنن .
۷ - سعی کن تا میتونی از این سفر استفاده کنی چون معمولاً اونایی که یه بار رفتن ، بعد از برگشتن میگن آخ که قدرشو ندونستم !!
۸ - اگر از این پلیسای عربی فحشی داد بهت یا گیر داد که مثلاً وایسا و اینا ، اصلاً نایست ! روتو کن اونور و برو . اگه وایسی ببینی چی میگن و چکارت دارن ، گرفتار می‌شی . مثلاً میگه برو نمازتو بخون !! تو بگو باشه الان میخونم و فرار کن ! ... من داشتم اونجا قد بازی در میاوردم ، نزدیک بود دستگیرم کنن !! حواست باشه .

.............................

در کل این شرایط رو رعایت کن . برو حالشو ببر . سفر خوبی داشته باشی . برگشتنی هم با گاوی بزی گوسفندی چیزی میایم استقبال !!

امین شنبه 23 تیر 1386 ساعت 20:03 http://amin.gashmardi.com/

با خودت حتما انواع قرص ها ببر ولی نه زیاد چون می گیرن ! دو سه تا بند هم ببر اونجا حتما بدردت می خوره ! لیمو هم ببر بازم اونجا بدرد می خوره حتما و اگه عینکی هستی یه عینک اضاف چون تو جمعیت ممکنه بشکنه و هیچ عینک فروشی هم اونجا نیست . دیگه امممم .چیزی یادم اومد می ام می گم باز

فرزاد یکشنبه 24 تیر 1386 ساعت 00:01 http://farzadda.com

به خوشی و خرمی .

هادی یکشنبه 24 تیر 1386 ساعت 12:39 http://khalbos.blogfa.com

آخی حاج خانم .
بابا میزارن موبایل دوربین دار ببری نگران نباش . همش حرفه .
صرافی های تو شهر هم یکی دوتاش بد نیستنا من تا خالا چند بار باهاشون کار کردم ادمای منصفی بودن .

نوید مهرپویا یکشنبه 24 تیر 1386 ساعت 16:43 http://mehrpooya.ir

اول

تنها دوشنبه 25 تیر 1386 ساعت 00:18 http://boghzekhiss.blogfa.com

نرگسم سفرت به خیر باد...خیلی دلم میخواد رفتن به خونه خدا...واسم دعا کن نصیب منم بشه این رفتن...مواظب خودت باش گُلم...

ندا دوشنبه 25 تیر 1386 ساعت 23:55

سلام نرگس خانوم ( حاج خانم ) امید وارم بهت خوش بگذره برای ما هم دعا کن واظب خودت باش

ccdqpttike یکشنبه 15 مهر 1386 ساعت 23:37 http://ccdqpttike.com

Hello! Good Site! Thanks you! rmesbkflvnk

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد