وب نوشته های من

می نویسم برای ثبت لحظه های زشت و زیبایم...دوست داشتی بخون !

وب نوشته های من

می نویسم برای ثبت لحظه های زشت و زیبایم...دوست داشتی بخون !

سعی می کنم !

سعی میکنم همه چیز رو فراموش کنم ...

تمام خاطرات قشنگ و حتی کبود گذشته رو ...

سعی می کنم دلم رو به زیبایی های گذشته خوش نکنم ...

باید واقعیت رو ـ اون چیزی که در حال حاضر در حال رخ دادنه ـ تمام و کمال ببینم ...

می دونم ... الان خیلی چیزا فرق می کنه ...

الان دیگه هیچی مثل گذشته نیست ... اینو بار ها گفتی ...

سعی می کنم که سعیم رو عملی کنم ...

چطور گذشته و حال می تونه اینقدر متفاوت باشه ؟!

می دونم که جواب می دی : میتونه !

همیشه قبل از این که تو جواب بدی خودم به خودم جواب می دم ... ولی نمی دونم چرا باز هم می پرسم ...

شاید به امید این که این دفعه جوابم با اون چیزی که فکر می کنم فرق کنه ...


پ.ن ۱: سخته ... ولی سعی می کنم ...

پ.ن۲ : تقریبا این دفعه هم مثل همیشه مطمئنم که موفق نمی شم ...

پ.ن۳ : این تنها چیزیه که اعتماد به نفسم رو به زانو در میاره ... 

حوصله ی هیچ گونه آپ کردنی رو ندارم ...

سوپر مارکت !

قراره به زودی اتاقمو سوپر مارکت کنم !!!

البته از امروز راه افتاد !

چیزی لازم داشتید تشریف بیارید !!!

از هر چیزی (از شیر مرغ گرفته تا جون آدمیزاد !!) به مقدار زیاد داریم . برای خرید های خوانوادگی هم آماده ایم ... !!!

چیپس ! پفیلا (در طمع های مختلف!) ! آب آلبالو ! شیر کاکائو ! بیسکویت (در انواع مختلف !) ! آلوچه ! قره قوروت ! بادام زمینی ! پسته ! کاکائو صبحانه ! یه چیز دیگه هم هست اسمشو بلد نیستم ! و انواع و اقسام ترشیجات ... ها ! پفک یادم رفت !! ها کیکم یادم رفت !!

لازم به ذکر است که بعضی از مواد بالا در یخچال نگهداری می شوند !!


پ.ن : این اجناس توسط افرادی ... خریداری شده اند !!

پ.ن: واخ واخ قسمم هم یادم رفت !!