وب نوشته های من

می نویسم برای ثبت لحظه های زشت و زیبایم...دوست داشتی بخون !

وب نوشته های من

می نویسم برای ثبت لحظه های زشت و زیبایم...دوست داشتی بخون !

اومدم !

سلام !!!!

بالاخره اومدم !

تو این مدت بهم سر هم می زدین ؟!

دست اونایی که سر می زدن درد نکنه ...

والله کامپوترم سوخته بود ! یعنی پاورش سوخیده بود به خاطره همین دیگه روشن نمی شد !

دلمان بسی برای اینترنت تنگ وابیده بود ! :دی

از چی بگم ؟! از کجا بگم ؟!

پست قبلی رو که می بینم خیلی دلم میگیره ...

فسقلی مرد !

خیلی گناه داشت . خیلی پاش زجر کشیدم ! هم خودم هم بابام

مریض شده بود . کلی زحمت کشیدیم تا خوب شد . ولی به خاطره مریضیش خیلی ضعیف شده بود و خلاصه دیگه ...

و اما کنکور ! خیلی هاتون در مورد کنکور پرسیدین ! ممنون که به فکرمین .

تا حالا ۳ تا کنکور دادم . یکی کنکور تجربی . به نظر من آسون بود . اگه خونده بودم خیلی خوب می تونستم بزنم و الان هم با وجودی که نخونده بودم احساس می کنم خوب زدم ! البته اینا همش در حد حرفه ! وقتی نتیجش بیاد معلوم میشه ...

کنکور بعدی کنکور زبان بود . اون خیلی سخت بود !!!!!

عمومی هاش بدک نبود . دینیش خیلی سخت بود !!!! ولی تخصصیش هم خیلی سخت بود ! مخصوصا این که من هم خوابه خواب بودم ! صبحش کنکور تجربی داده بودم . رفتم خونه یکم استراحت کردم یه ذره غذا خوردم دوباره ۲:۳۰ اومدم از خونه بیرون !

اون روز حسابی خسته شدم !

بعدش هم کنکور غیر پزشکی آزاد بود که عمومی هاش خیلی خیلی آسون بود . تخصصی هاش سخت بود اما زیستش آسون بود .

حالا مونده یه کنکور پزشکی که احتمالا نمی رم بدم ...

حوصله ی این که بخوام تا کازرون برم ندارم . تازه اگه قبول بشم هم نمی رم ! چون ترمی ۲ میلیونه ! پس از همون اول ثبت نامش اشتباه بوده !

دیگه این که بالاخره کاسکو خریدم ! بیچاره هر ۳ ۴ روزی یه بار اسمش تغییر می کنه !

حالا فعلا یکی صداش میکنه کی کی یکی هم صداش می کنه ویکی :دی

اسم هایی که تاحالا داشته : عسل ! یوگی ! شادی ! کوکل (cocol) ! بماند اسم هایی که اطرافیان پیشنهاد می دادن مثله : mondu ! آ تقی ! و غیره ... !

دیگه همینا ...

بهتون سر میزنم .

تا بعد ...