وب نوشته های من

می نویسم برای ثبت لحظه های زشت و زیبایم...دوست داشتی بخون !

وب نوشته های من

می نویسم برای ثبت لحظه های زشت و زیبایم...دوست داشتی بخون !

:((

دیشب این همه نشستم نوشتم !

این همه عکس آپلود کردم !

اتفاقی افتاد که نتونستم پستشون کنم

حوصله ی یه بار دیگه نوشتن ندارم !

فقط بگم که خیلی خوش گذشت .

دست اونایی که زحمت کشیدن درد نکنه .

فقط امیدوارم دفعه ی بعد تقسیم کار بیشتر باشه و این همه فشار روی ۲ - ۳ نفر نباشه !

و برای هر اقدام هم با بقیه مشورت بشه .

و ایشالله همه به هم کمک کنن و عده ای نیومده باشن مهمونی ! باور کنین اینجوری به خودتون هم بیشتر خوش میگذره !

در ضمن انصاف نیست که از آقای انصاری بخاطر جایی که رفتیم ایراد بگیرین !

بوشهر آنچنان جایی برای یه همچین برنامه هایی نداره . هلیله با توجه به تعداد زیاد ما و فاصله و زمان و همچنین این که سایه ی عالی که بود ! هوا هم که خوب بود ! دریا هم که داشت ! مزاحم هم نداشتیم ! انتخاب خوبی بود !

شاید بعضی ها چاه کوتاه رو پیشنهاد بدن ! ولی چاه کوتاه معمولا زیادی شلوغه و سایه بزرگ هم معمولا کم پیدا میشه و سایه اش هم در حال چرخش و جابه جاییه !

دیگه همینا ...

امکان داره دفعه های بعد نتونم شرکت کنم ! دعا کنین مشکلم برطرف بشه ...


پ.ن : از آقای مهندس هاشمی () و زهرا و زهره ی عزیز هم بابت زحمتی که برای بردن و آوردنم کشیدن تشکر می کنم . موقع برگشتن هم که آقا مجتبی شرمنده کرد و به خواهش من از ساحلی رفت ... مرسی خیلی خوش گذشت ...

پ.ن : من سیب زمینی زیر آتیشی می خوام