وب نوشته های من

می نویسم برای ثبت لحظه های زشت و زیبایم...دوست داشتی بخون !

وب نوشته های من

می نویسم برای ثبت لحظه های زشت و زیبایم...دوست داشتی بخون !

دلم خواست !

می خوام بنویسم !

دلم میخواد بنویسم ! یهو هوس کردم بنویسم !

می خوام برای خودم بنویسم ! از چی و کی و کجا نمی دونم !

سوژه ندارم برای نوشتن !

فقط دلم می خواد بنویسم ! اینجا ... مثل قدیما ...

بنویسم ... می نویسم ... می نویسم ...

این روز ها داره تقریبا آروم می گذره .

یه هدف تو مغز و قلبم دارم که هی کم رنگ و پر رنگ میشه ! از خدا می خوام که قوتشو بهم بده تا با تمام توان پررنگ و پراثرش کنم !

همچین پررنگ حکش کنم تو ذهنم که با هیچ پاک کنی پاک نشه و تا زمانی که بهش برسم پررنگیش چشممو بزنه !

راه رسیدن بهش یه سختی هایی داره و بعد رسیدن بهش تازه سختی های جدید از راه میرسن !

سختی هاشو دوس دارم !

اصلا از زجر کشیدن خوشم میاد ! میدونی که ؟!

می خوام واسش زجر بکشم ! زجرش شیرینه ... !!!

می خوام به همه و مخصوصا به خودم ثابت کنم که جای من کجاست و کجا برام بهتره که باشم !

موقعیت الانم ارضام نمیکنه !

بیشتر از این می خوام !

بیشتر از این حقمه ...

میرسم بهش .


پ.ن : بُلد شده برای تو ! برای خودم !

پ.ن : دخترکم دیگه جمله میگه ! انرژی این روزهای خونه ی ما ...

نظرات 7 + ارسال نظر
علی جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 23:44

sure u can and will get what u want . u can do whatever you want just with a bit hardwork and belive in your way . . .
keep it up Hny

علی جمعه 19 شهریور 1389 ساعت 23:47

آدما توی موقعیت هایی که گیر میوفتن! معمولا دو تا واکنش نشون میدن!
99 درصد به محیطشون عادت میکنن! سعی میکنن شرایط رو بپذیرن! شاید توی زندگی هم موفق بشن که خیلی وقت ها میشن ولی همیشه ته دلشون حسرت اینو داشتن که به اون چیزی کهی دوس داشتن نرسیدن
ولی 1 درصد هم تا آخر عمر میجنگن! میجنگن که برس به اون چیزی که میخوان! شاید زندگیشون افتضاح بشه! ولی ته ِ تهش خوشحالن چون دارن واسه چیزی که میخوان میچنگن!!!

حالا انتخاب با خودته که جزو کدومش باشی !

میجنگم !

لادن شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 02:02 http://ladan3.persianblog.ir

عزیزم! امیدوارم به چیزی و جائی که میخوای برسی!

مولود شنبه 20 شهریور 1389 ساعت 23:13 http://molood-h.blogfa.com

سلام عزیز
خواستم واسه چهارشنبه (۲۴شهریور) دعوتت کنم تولد محسن و مهرداد
حتما باید بیای
بهت زنگ میزنم ساعتو جاشو میگم

احسان دهقانی یکشنبه 21 شهریور 1389 ساعت 00:31 http://blog.ehsand.com/

گاهی تلاش میکنیم به چیزی برسیم چون باید برسیم و گاهی تلاش میکنیم به چیزی برسیم تنها به این خاطر که چیزی رو به کسی/کسانی ثابت کرده باشیم.
بین اولی و دومی از زمین تا آسمون تفاوته و خیلی وقتا این دو تا رو با هم قاطی میکنیم.
... و قاطی شدنشون به آینده مون صدمه میزنه

صداقت یک مرد یکشنبه 21 شهریور 1389 ساعت 08:32 http://40khone.ir

سلام عیدتون مبارک
و ارادتون رو ستایش می کنم

هادی یکشنبه 21 شهریور 1389 ساعت 11:18 http://khalbos.com

بنویس با چشمهای خیس ...


نوشتن نعمتی که خداوند در وجود انسان گذاشت تا آرومش کنه

بعضی وقت ها باید زجر کشید تا قدر خوشی رو بفهمیم . اما نه همیشه .

این زجر کشیدنه پایانش خوشیه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد