وب نوشته های من

می نویسم برای ثبت لحظه های زشت و زیبایم...دوست داشتی بخون !

وب نوشته های من

می نویسم برای ثبت لحظه های زشت و زیبایم...دوست داشتی بخون !

دلتنگم

دلتنگم ...

دلتنگ من گذشته ام ! دلتنگ آن دخترک خام و کوچک که همه چیز را زیبا میدید !

نمیدانم ایراد از کجاست . از من ؟! از زمانه ؟! از آدم های اطراف من ؟!

نمیدانم ! هیچ نمیدانم ! این روزها درک و فهمیدن همه چیز علامه ی دهر بودن می طلبد !

کاش همچنان خام می ماندم !

خواب در دنیای بیخیالی ...

دنیای شیرین معصومیت و کودکی ...

نظرات 7 + ارسال نظر
یلدا یکشنبه 7 آذر 1389 ساعت 20:32

باور کن خطا میروی . زمانه عالم دهر نمیطلبد بلکه آدم میطلبد ! از وب نوشتهایت لذت بردم

لادن یکشنبه 7 آذر 1389 ساعت 23:57 http://ladan3.persianblog.ir

کاش میشد... اما بزرگ شدن و پخته شدن هم اجتناب ناپذیره :((

هادی دوشنبه 8 آذر 1389 ساعت 08:17 http://khalbos.com

میگه هرچی گوشت بیشتر خواب باشه راحت تر میتونی زندگی کنی

عبدالله دوشنبه 8 آذر 1389 ساعت 17:12

سلام .مطالب جالبی داشتی. واقعا لذت بردم تو وبلاگم مطالبی راجع به استان بوشهر گذاشتم برا اطلاعات عمومیتون خوبه. البته حجم اون زیاده به خاطر همین هر چند روز یه بار مطالب به اون اظافه میشه.
www.honar4ir.blogfa.com

طاهره دوشنبه 8 آذر 1389 ساعت 19:50 http://tasnimm.blogfa.com

منم خیلی دلم تنگه همینایی که گفتی هست تنگ خام بودن و همه چیز رو زیبا دیدن
عزیزم ایراد از ماست که دیگه نه خام هستیم و نه کوچک

شاذه شنبه 13 آذر 1389 ساعت 14:58

یاد باد آن روزگاران یاد باد....

الهه سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 07:39

ما به هر سنی برسیم بازم بچه ایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد